Dit type Transit Custom is een erg grote 4-deurs auto voorzien van een vrij rappe 2-liter turbodiesel. De overbrenging geschiedt middels een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Bovendien heeft deze omvangrijke auto van Ford standaard ABS, stuurbekrachtiging, traction control en keyless entry.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.000 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.300 toeren) |
Max. vermogen |
105 pk (bij 3.500 toeren) |
|
77 kW |
Actieradius & energie
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
157 g/km |
Topsnelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Ford Transit Custom L1H1 250 Base 2016
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,97 m |
Breedte |
1,99 m |
Hoogte |
1,97 m |
Massa rijklaar |
1.729 kg |
Laadvermogen |
771 kg |
Max. toegestane massa |
2.500 kg |
Kofferruimte |
5.950 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel en aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
2,93 m |
Draaicirkel |
11,6 m |
Bandenmaat |
215/65R16 |
Uitrusting & opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Interieur
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens zoals de Ford Transit Custom L1H1 250 Base