De kern van deze prijzige Japanse auto bestaat uit de flinke 165pk 3.2 liter GLX dieselmotor met turbo welke gemiddeld 1 op 9,9 km/l behaalt. In stadsverkeer kan dit veranderen naar 1 op 8. De actieradius van deze auto beslaat een keurige 844 km zonder dat diesel tanken nodig is. De 5-traps automaat zorgt daarbij voor een vlotte overbrenging van de kracht op de wielen. Verder heeft deze wagen standaard ABS, airco, keyless entry en elektrische ramen.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
3.200 cc (3.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
nee
|
Max. koppel |
373 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
165 pk (bij 3.800 toeren) |
|
121 kW |
Prestaties en milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
278 g/km |
Topsnelheid |
170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
13,8 sec. |
Gemiddeld verbruik |
10,1 l/100 km |
Verbruik snelweg |
8,7 l/100 km |
Verbruik stad |
13,3 l/100 km |
Rijbereik
(NEDC)
|
844 km
|
Informatie over de Mitsubishi Pajero Lang 3.2 DiD GLX 2000
Koetswerk
Max. Inzittenden |
7 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,85 m |
Hoogte |
1,86 m |
Massa rijklaar |
2.045 kg |
Draagvermogen |
765 kg |
Max. toegestane massa |
2.810 kg |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging & transmissie
Versnellingsbak |
5-traps automaat
|
Aandrijving |
vierwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
2,78 m |
Draaicirkel |
11,4 m |
Maat velgen |
235/80R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Airbag (passagier) |
standaard |
Zij-airbags |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Cruise control |
standaard |
Airconditioning |
standaard |
Buitenkant
Metallic lak |
optie |
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Koplampsproeiers |
standaard |
Suv's en cross-overs in dezelfde klasse als de Mitsubishi Pajero Lang 3.2 DiD GLX