De essentie van de Jumper wordt gevormd door de heel fatsoenlijke 110 pk 2.2 liter BlueHDi dieselmotor met turbo. Er is daarnaast gebruik gemaakt van een handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen. Citroën heeft deze riante Franse auto helaas redelijk kaal uitgerust, met enkel ABS, centrale vergrendeling en stuurbekrachtiging.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Bereik en energie
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
158 g/km |
Topsnelheid |
140 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Citroën Jumper 28 L1H1 BlueHDi 110 Economy Onderdelen
Body
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.820 kg |
Draagvermogen |
980 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Bandenmaat |
215/70R15 |
Standaard aanwezig
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Andere bestelwagens: