De essentie van de Jumper wordt gevormd door de stevige 2.2 liter HDi dieselmotor met turbocharger van Citroën. Er is bovendien gebruik gemaakt van een handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen. Citroën heeft deze wagen helaas vrij sober uitgerust, met louter traction control, elektrische spiegels, stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 4.000 toeren) |
|
110 kW |
Actieradius en efficiëntie
Energielabel |
D
|
CO2 Uitstoot |
180 g/km |
Topsnelheid |
165 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Citroën Jumper 30 L1H1 HDi 150 Economy Details
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.835 kg |
Laadvermogen |
1.165 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferruimte |
8.000 liter |
Tankinhoud |
90 liter |
Wegligging en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Soortgelijke bestelwagens: