Deze goed betaalbare Italiaanse auto laat zich kenmerken als een zeer soepele wagen voorzien van een 95 pk 1.4 liter 16v benzinemotor. Wanneer men Fiat mag geloven haalt deze auto gemiddeld genomen maar 1:14. De actieradius van de Doblò beslaat een flinke 815 km zonder dat benzine tanken nodig is. De overbrenging geschiedt middels een handbak met 5 versnellingen. Af fabriek is deze goedkope Doblò Cargo jammer genoeg vrij sober uitgerust, met alleen keyless entry, ABS, stuurbekrachtiging, elektrische ramen en centrale vergrendeling.
Algemeen
Benzinemotor
Cilinderinhoud |
1.368 cc (1.4 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Inspuiting |
multipoint injectie (MPI) |
Katalysator |
ja
|
Max. koppel |
127 Nm (bij 4.500 toeren) |
Max. vermogen |
95 pk (bij 6.000 toeren) |
|
70 kW |
Actieradius en zuinigheid
Energielabel |
F
|
CO2 Emissies |
169 g/km |
Max. snelheid |
161 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,4 sec. |
Gemiddeld verbruik |
7,0 l/100 km |
Verbruik snelweg |
5,7 l/100 km |
Verbruik stad |
9,8 l/100 km |
Actieradius
(NEDC)
|
815 km
|
Details over de Fiat Doblò Cargo Maxi 1.4 16v 2010
Chassis
Zitplaatsen |
2 |
Lengte |
4,74 m |
Breedte |
1,83 m |
Hoogte |
1,88 m |
Leeg gewicht |
1.275 kg |
Draagvermogen |
925 kg |
Max. toegestane massa |
2.200 kg |
Laadruimte |
4.200 liter |
Tankinhoud |
60 liter |
Wegligging en aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor |
remschijven |
Remmen achter |
remtrommels |
Wielbasis |
3,11 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Bandenmaat |
195/60R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Bestelwagens in dezelfde klasse als de Fiat Doblò Cargo Maxi 1.4 16v