Deze prijzige Ducato laat zich kennen als een heel plezierige auto met een 115 pk 2-liter MultiJet turbo aangedreven diesel. De overbrenging geschiedt middels een handmatige versnellingsbak voorzien van 5 versnellingen. Fiat heeft deze erg grote 4-deurs bus helaas redelijk karig uitgerust, met slechts keyless entry en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.956 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
280 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.700 toeren) |
|
85 kW |
Bereik & milieu
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
166 g/km |
Topsnelheid |
148 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Fiat Ducato Combinato L1H1 33 2.0 MultiJet 115 2014
Koetswerk
Zitplaatsen |
9 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Massa rijklaar |
1.935 kg |
Laadvermogen |
1.365 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
11,0 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Soortgelijke bussen: