Deze grote Italiaanse auto onderscheidt zich als een vrij plezierige wagen met een 115 pk 2-liter MultiJet turbodieselmotor. Er is daarnaast gebruik gemaakt van een handbak voorzien van 5 versnellingen. Af fabriek is de Ducato jammer genoeg vrij basaal uitgerust, met slechts stuurbekrachtiging en centrale vergrendeling.
Algemene specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.956 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
280 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.700 toeren) |
|
85 kW |
Actieradius & zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Uitstoot |
179 g/km |
Max. snelheid |
148 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Fiat Ducato Double Cab KH1 28 2.0 MultiJet 115 Actual 2012
Koetswerk
Stoelen |
6 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Massa rijklaar |
1.945 kg |
Laadvermogen |
855 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Kofferbak |
4.500 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
11,0 m |
Velgen |
215/70R15 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Soortgelijke auto's: