Deze zeer forse Ducato laat zich omschrijven als een heel vlotte auto uitgerust met een 136 pk 3-liter benzine/aardgas (CNG) motor. Als men de specificaties mag geloven haalt deze wagen gemiddeld een verbruik van 1:8. Bij overmatig optrekken en afremmen kan dit veranderen naar 1:6. Men heeft bovendien gekozen voor een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Tevens heeft deze auto standaard keyless entry, centrale vergrendeling, ABS en elektrische spiegels.
Algemeen
Benzine/aardgas motor met turbo
Cilinderinhoud |
2.999 cc (3.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multipoint injectie (MPI) |
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
136 pk (bij 3.500 toeren) |
|
100 kW |
Prestaties en efficiëntie
Energielabel |
D
|
CO2 Uitstoot |
239 g/km |
Topsnelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
13,0 l/100 km |
Verbruik snelweg |
11,4 l/100 km |
Verbruik stad |
16,7 l/100 km |
Fiat Ducato L2H1 35 3.0 Natural Power Details
Body
Max. Inzittenden |
6 |
Lengte |
5,41 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Ledig gewicht |
2.285 kg |
Draagvermogen |
1.215 kg |
Max. toegestane massa |
3.500 kg |
Kofferruimte |
5.500 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,45 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Maat velgen |
215/70R15 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Verwante auto's: