Deze omvangrijke 4-deurs bus onderscheidt zich door de vrij aangename 2-liter MultiJet turbodieselmotor met 128 pk van Fiat. Men heeft daarnaast gekozen voor een handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen. Af fabriek is deze wagen jammer genoeg voorzien van een vrij kale uitrusting, met enkel elektrische ramen en ABS.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.997 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
320 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
128 pk (bij 4.000 toeren) |
|
94 kW |
Prestaties en milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
183 g/km |
Max. snelheid |
170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Fiat Scudo Combi KH1 2.0 MultiJet Specificaties
Chassis
Stoelen |
8 |
Lengte |
4,81 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,98 m |
Leeg gewicht |
1.881 kg |
Laadvermogen |
975 kg |
Max. toegestane massa |
2.856 kg |
Laadruimte |
5.000 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Onderstel en aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
12,2 m |
Maat velgen |
215/60R16 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Airbag (passagier) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Verwante bussen: