Deze grote Japanse auto laat zich kenmerken als een heel prettige auto voorzien van een 150 pk 2-liter benzinemotor. Wanneer men Honda mag geloven behaalt deze auto gemiddeld genomen 1 op 11,0 km/l. In het drukke stadsverkeer kan dit toenemen naar 1:8. De actieradius van deze wagen beslaat een matige 607 km zonder bij te hoeven tanken. De 4-traps automaat zorgt ervoor dat deze auto makkelijker te besturen is. Verder heeft deze omvangrijke CR-V standaard keyless entry, stuurbekrachtiging en dakrails.
Algemeen
Benzinemotor
Cilinderinhoud |
1.998 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Inspuiting |
multipoint injectie (MPI) |
Katalysator |
ja
|
Max. koppel |
192 Nm (bij 4.000 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 6.500 toeren) |
|
110 kW |
Prestaties en zuinigheid
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
221 g/km |
Max. snelheid |
167 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
12,0 sec. |
Gemiddeld verbruik |
9,1 l/100 km |
Verbruik snelweg |
7,6 l/100 km |
Verbruik stad |
12,3 l/100 km |
Actieradius
(NEDC)
|
607 km
|
Honda CR-V 2.0i LS Onderdelen
Chassis
Zitplaatsen |
5 |
Lengte |
4,64 m |
Breedte |
1,79 m |
Hoogte |
1,71 m |
Ledig gewicht |
1.497 kg |
Laadvermogen |
523 kg |
Max. toegestane massa |
2.020 kg |
Laadruimte |
1.568 liter |
Benzinetank |
58 liter |
Onderstel en aandrijving
Versnellingsbak |
4-traps automaat
|
Aandrijving |
vierwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
2,63 m |
Draaicirkel |
10,4 m |
Maat velgen |
205/70R15 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Airbag (passagier) |
standaard |
Zij-airbags |
standaard |
Gordijnairbags |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Airconditioning |
standaard |
Exterieur
Dakrails |
standaard |
Metallic lak |
optie |
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Soortgelijke SUV's en cross-overs: