Onder de motorkap van deze 5-deurs stationwagon bevindt zich een niet heel grote 2-liter turbo aangedreven diesel. De overbrenging geschiedt middels een handbak voorzien van 5 versnellingen. Daarbij is deze Japanse auto standaard uitgerust met stuurbekrachtiging, elektrische ramen, centrale vergrendeling en keyless entry.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.998 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
8V OHC |
Turbo |
ja |
Inspuiting |
indirecte injectie |
Roetfilter |
nee
|
Max. koppel |
172 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
76 pk (bij 4.000 toeren) |
|
56 kW |
Bereik en efficiëntie
Topsnelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,6 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Mazda 626 Wagon 2.0 D Comprex-S 1994
Chassis
Max. Inzittenden |
5 |
Lengte |
4,59 m |
Breedte |
1,69 m |
Hoogte |
1,43 m |
Leeg gewicht |
1.305 kg |
Laadvermogen |
535 kg |
Max. toegestane massa |
1.840 kg |
Kofferbakinhoud |
1.320 liter |
Tankinhoud |
60 liter |
Wegligging en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
2,58 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Velgmaat |
185/70HR14 |
Opties en standaard uitrusting
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Exterieur
Metallic lak |
optie |
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Stationwagens zoals de Mazda 626 Wagon 2.0 D Comprex-S