Deze Duitse 4-deurs bus onderscheidt zich als een zeer krachtige auto met een 224 pk 3-liter V6 CDI dieselmotor met turbo. De 5-traps 5G-Tronic automaat zorgt daarnaast voor een vlotte overbrenging van de kracht op de wielen. Tevens beschikt deze wagen standaard over traction control, airconditioning en centrale vergrendeling.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.987 cc (3.0 liter) |
Cilinders |
V6 |
Kleppen |
24V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
440 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
224 pk (bij 3.800 toeren) |
|
165 kW |
Cijfers en efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
221 g/km |
Max. snelheid |
201 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 122 CDI 2010
Koetswerk
Zitplaatsen |
7 |
Lengte |
5,24 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,90 m |
Lege massa |
2.146 kg |
Laadvermogen |
904 kg |
Max. toegestane massa |
3.050 kg |
Kofferbakinhoud |
4.000 liter |
Dieseltank |
75 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
5-traps 5G-Tronic automaat
|
Aandrijving |
achterwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,43 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Bandenmaat |
225/60R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Airconditioning |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen zoals de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 122 CDI