Deze zware Japanse auto laat zich omschrijven als een zeer vlotte wagen uitgerust met een 115 pk 2-liter dCi turbodiesel. De 6-traps semi-automaat zorgt ervoor dat deze auto ook voor de minder ervaren bestuurder geschikt is. Verder heeft de Primastar standaard onder meer airco, start-stopsysteem en comfortabele lederen bekleding.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Prestaties en energie
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
192 g/km |
Max. snelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,1 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Nissan Primastar L1H1 2900 2.0 dCi 115 Acenta 2013
Body
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Lege massa |
1.685 kg |
Draagvermogen |
1.265 kg |
Max. toegestane massa |
2.950 kg |
Laadruimte |
5.000 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Onderstel & aandrijving
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Maat banden |
205/65R16 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Airconditioning |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Bestelwagens zoals de Nissan Primastar L1H1 2900 2.0 dCi 115 Acenta