Deze Vivaro is een forse 4-deurs wagen welke voorzien is van een heel aangename 2-liter CDTi ecoFLEX turbo aangedreven diesel welke een gemiddelde van maar 1:15 behaalt. Het bereik van deze auto ligt op een kleine 1283 km zonder dat diesel tanken nodig is. De 6-traps semi-automaat zorgt ervoor dat deze auto veiliger in het dagelijks gebruik is. Af fabriek is deze zware Duitse auto jammer genoeg voorzien van een vrij sobere uitrusting, met alleen centrale vergrendeling, ABS, start-stopsysteem, comfortabele lederen bekleding en stuurbekrachtiging.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
290 Nm (bij 1.600 toeren) |
Max. vermogen |
114 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Cijfers & efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
178 g/km |
Topsnelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
15,1 sec. |
Gemiddeld verbruik |
6,7 l/100 km |
Verbruik snelweg |
6,3 l/100 km |
Verbruik stad |
7,6 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1283 km
|
Meer over de Opel Vivaro L1H1 2900 2.0 CDTi 114 ecoFLEX 2011
Body
Max. Inzittenden |
3 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Ledig gewicht |
1.685 kg |
Draagvermogen |
1.265 kg |
Max. toegestane massa |
2.950 kg |
Kofferruimte |
5.000 liter |
Tankinhoud |
90 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Maat banden |
195/65R16 |
Uitrusting & opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Verwante bestelwagens: