Deze vrij prijzige Franse auto kenmerkt zich als een heel snelle auto met een 145 pk 2.3 liter dCi turbodieselmotor. Er is daarnaast gebruik gemaakt van een handbak voorzien van 6 versnellingen. Daarbij beschikt deze riante Master Combi standaard over stuurbekrachtiging, elektrische ramen, ABS en keyless entry.
Specificaties per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Actieradius en energie
Energielabel |
F
|
CO2 Emissies |
221 g/km |
Topsnelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Renault Master Combi L1H1 T28 FWD 2.3 dCi 150 Details
Chassis
Stoelen |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Lege massa |
1.962 kg |
Laadvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Kofferruimte |
2.800 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Velgen |
215/65R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen zoals de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD 2.3 dCi 150