De essentie van deze auto bestaat uit een heel sterke 2.3 liter dCi dieselmotor met turbo met 145 pk. De 6-traps semi-automaat zorgt daarnaast voor een vlotte overbrenging van de kracht op de wielen. Standaard is deze omvangrijke Franse auto helaas redelijk karig uitgerust, met enkel stuurbekrachtiging, elektrische spiegels, elektrische ramen en een start-stopsysteem.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Prestaties en efficiëntie
Energielabel |
E
|
CO2 Uitstoot |
218 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Renault Master L1H2 T28 FWD 2.3 dCi 150 2011
Koetswerk
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Leeg gewicht |
1.809 kg |
Draagvermogen |
991 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Kofferbakinhoud |
9.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Maat banden |
215/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Verwante bestelwagens: