De essentie van deze auto bestaat uit een flinke 2.3 liter dCi turbo aangedreven diesel van Renault. Men heeft daarnaast gebruik gemaakt van een handbak met 6 versnellingen. Renault heeft deze wagen helaas voorzien van een vrij sobere uitrusting, met enkel elektrische ramen en een start-stopsysteem.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
360 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
146 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Bereik & efficiëntie
Energielabel |
C
|
CO2 Emissies |
179 g/km |
Topsnelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Renault Master L1H2 T28 FWD Energy dCi 145 2016
Body
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Ledig gewicht |
1.871 kg |
Laadvermogen |
929 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Laadruimte |
9.000 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Wegligging & aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Andere bestelwagens: