Onder de motorkap van de Trafic treft men een heel rappe 2-liter dCi turbodiesel van Renault. De overbrenging geschiedt middels een handmatige versnellingsbak met 6 versnellingen. Ook beschikt de Trafic standaard over een start-stopsysteem, elektrische spiegels en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.995 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
260 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
90 pk (bij 3.500 toeren) |
|
66 kW |
Prestaties en efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
198 g/km |
Topsnelheid |
150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
19,0 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Trafic Double Cab L1H1 T27 2.0 dCi 90 Générique 2011
Chassis
Max. Inzittenden |
6 |
Lengte |
4,78 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,96 m |
Ledig gewicht |
1.785 kg |
Draagvermogen |
1.005 kg |
Max. toegestane massa |
2.790 kg |
Tankinhoud |
90 liter |
Onderstel en aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,10 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Banden |
195/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Auto's in dezelfde klasse als de Renault Trafic Double Cab L1H1 T27 2.0 dCi 90 Générique