Deze Franse 4-deurs bestelwagen laat zich kenmerken door een zeer respectabele 1.6 liter dCi dieselmotor met turbocharger. Men heeft daarnaast gekozen voor een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Renault heeft deze auto jammer genoeg redelijk kaal uitgerust, met louter mooie lederen bekleding, stuurbekrachtiging en elektrische ramen.
Specificaties per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.598 cc (1.6 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
300 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.500 toeren) |
|
84 kW |
Actieradius & zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
170 g/km |
Max. snelheid |
168 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
12,4 sec. |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Renault Trafic L2H1 T29 dCi 115 Générique 2014
Chassis
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
5,40 m |
Breedte |
1,96 m |
Hoogte |
1,97 m |
Ledig gewicht |
1.640 kg |
Draagvermogen |
1.260 kg |
Max. toegestane massa |
2.900 kg |
Kofferruimte |
6.000 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,50 m |
Draaicirkel |
13,2 m |
Maat banden |
205/65R16 |
Uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Trafic L2H1 T29 dCi 115 Générique