De L-serie laat zich kenmerken als een zeer vlotte auto voorzien van een 82 pk 1.8 liter 4-cylinder boxer benzinemotor. De overbrenging geschiedt middels een handgeschakelde versnellingsbak met 5 versnellingen. Standaard was deze goedkope L-serie slechts voorzien van een schuifdak.
Algemene gegevens
Benzinemotor
Cilinderinhoud |
1.781 cc (1.8 liter) |
Cilinders |
4-cylinder boxer |
Kleppen |
8V OHV |
Inspuiting |
carburateur |
Katalysator |
nee
|
Max. koppel |
132 Nm (bij 3.200 toeren) |
Max. vermogen |
82 pk (bij 5.200 toeren) |
|
60 kW |
Cijfers en zuinigheid
Max. snelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Subaru L-serie 1800 GLF 1981
Koetswerk
Zitplaatsen |
5 |
Lengte |
4,19 m |
Breedte |
1,62 m |
Hoogte |
1,37 m |
Leeg gewicht |
914 kg |
Laadvermogen |
541 kg |
Max. toegestane massa |
1.455 kg |
Brandstoftank inhoud |
60 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor |
remschijven |
Remmen achter |
remtrommels |
Wielbasis |
2,46 m |
Draaicirkel |
9,6 m |
Velgmaat |
175/70SR13 |
Standaard uitrusting en opties
Buitenkant
Schuif of kanteldak |
standaard |
Sedans verwant aan de Subaru L-serie 1800 GLF