Deze Jumper Combi is een zware 4-deurs wagen voorzien van een zeer respectabele 2.2 liter HDi turbodieselmotor. Er is bovendien gebruik gemaakt van een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is deze wagen jammer genoeg voorzien van een vrij basale uitrusting, met louter stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Actieradius & milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
229 g/km |
Max. snelheid |
140 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Citroën Jumper Combi Club 30 L1H1 HDi 110 2012
Body
Stoelen |
8 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Massa rijklaar |
2.020 kg |
Laadvermogen |
980 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Tankinhoud |
90 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Velgen |
215/70R15 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen zoals de Citroën Jumper Combi Club 30 L1H1 HDi 110