Deze auto kenmerkt zich door de zeer respectabele 110 pk 2.2 liter HDi turbodiesel van Citroën. Men heeft bovendien gebruik gemaakt van een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Citroën heeft de Jumper Combi jammer genoeg redelijk karig uitgerust, met slechts stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling, mistlampen en elektrische ramen.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Rijbereik & milieu
Energielabel |
E
|
CO2 Uitstoot |
229 g/km |
Max. snelheid |
135 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Citroën Jumper Combi Club 33 L2H2 HDi 110 2012
Chassis
Max. Inzittenden |
8 |
Lengte |
5,41 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,52 m |
Lege massa |
2.260 kg |
Draagvermogen |
1.040 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Tankinhoud |
90 liter |
Wegligging & aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,45 m |
Draaicirkel |
12,9 m |
Bandenmaat |
215/70R15 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen zoals de Citroën Jumper Combi Club 33 L2H2 HDi 110