De Jumper kenmerkt zich als een heel sterke wagen uitgerust met een 150 pk 2.2 liter HDi turbodieselmotor. Op papier haalt de Jumper Double Cab een gemiddeld verbruik van maar 1 op 13,9 km/l. De actieradius van deze zeer grote Franse wagen ligt idealiter op een goede 1188 km zonder bij te hoeven tanken. De overbrenging verloopt via een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Bovendien beschikt deze auto standaard over ABS, keyless entry, elektrische ramen en elektrische spiegels.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 4.000 toeren) |
|
110 kW |
Prestaties en zuinigheid
Energielabel |
C
|
CO2 Emissies |
195 g/km |
Max. snelheid |
165 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
7,2 l/100 km |
Verbruik snelweg |
6,3 l/100 km |
Verbruik stad |
9,2 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1188 km
|
Details over de Citroën Jumper Double Cab 30 L2H1 HDi 150 2012
Koetswerk
Zitplaatsen |
6 |
Lengte |
5,41 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Lege massa |
1.954 kg |
Laadvermogen |
1.046 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferbak |
5.500 liter |
Tankinhoud |
90 liter |
Onderstel & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,45 m |
Draaicirkel |
12,9 m |
Bandenmaat |
215/70R15 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Andere auto's: