De essentie van deze ruime Franse auto wordt gevormd door een stevige 2.2 liter HDi turbodieselmotor met 150 pk. In theorie bereikt deze ruime 4-deurs dubb. Cabine gemiddeld maar 1:14. Ondanks het gebruik van een turbocharger behaalt deze auto een kleine 1162 km zonder bij te hoeven tanken. Men heeft daarnaast gekozen voor een handbak voorzien van 6 versnellingen. Bovendien beschikt deze wagen standaard over elektrische spiegels, keyless entry, stuurbekrachtiging, elektrische ramen en centrale vergrendeling.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 4.000 toeren) |
|
110 kW |
Cijfers & efficiëntie
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
199 g/km |
Max. snelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
7,4 l/100 km |
Verbruik snelweg |
6,5 l/100 km |
Verbruik stad |
9,3 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1162 km
|
Citroën Jumper Double Cab 30 L2H2 HDi 150 Onderdelen
Koetswerk
Zitplaatsen |
6 |
Lengte |
5,41 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,52 m |
Leeg gewicht |
1.979 kg |
Draagvermogen |
1.021 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferruimte |
6.500 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,45 m |
Draaicirkel |
12,9 m |
Velgen |
215/70R15 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Verwante auto's: