De essentie van deze wagen bestaat uit de vrij respectabele 2.2 liter HDi turbodieselmotor, welke een gemiddelde van maar 1:14 behaalt. Deze zware Jumper rijdt een goede 1162 km zonder de tank bij te moeten vullen. De overbrenging verloopt via een handmatige versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Bovendien is deze auto standaard uitgerust met ABS, centrale vergrendeling, elektrische spiegels en elektrische ramen.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Bereik & energie
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
199 g/km |
Max. snelheid |
140 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
7,4 l/100 km |
Verbruik snelweg |
6,4 l/100 km |
Verbruik stad |
9,5 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1162 km
|
Informatie over de Citroën Jumper 33 L1H1 HDi 110 2012
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.924 kg |
Draagvermogen |
1.376 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Onderstel en aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Velgmaat |
215/70R15 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Citroën Jumper 33 L1H1 HDi 110