De essentie van deze wagen wordt gevormd door de vrij respectabele 2-liter MultiJet turbodiesel met 115 pk van Fiat. Er is bovendien gekozen voor een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 5 versnellingen. Fiat heeft deze grote 4-deurs bus helaas voorzien van een vrij karige uitrusting, met slechts ABS en keyless entry.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.956 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
280 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
115 pk (bij 3.700 toeren) |
|
85 kW |
Bereik & energie
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
166 g/km |
Topsnelheid |
148 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Fiat Ducato Combinato KH1 30 2.0 MultiJet 115 Actual Onderdelen
Body
Stoelen |
9 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.910 kg |
Draagvermogen |
1.090 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Tankinhoud |
90 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
5 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
11,0 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen in dezelfde klasse als de Fiat Ducato Combinato KH1 30 2.0 MultiJet 115 Actual