De kern van deze auto wordt gevormd door een vrij zuinige 2.3 liter MultiJet dieselmotor met turbocharger met 148 pk van Fiat. De overbrenging verloopt via een handbak voorzien van 6 versnellingen. Fiat heeft deze forse 4-deurs bus jammer genoeg voorzien van een vrij kale uitrusting, met alleen centrale vergrendeling, start-stopsysteem en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.287 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
148 pk (bij 3.600 toeren) |
|
109 kW |
Bereik & milieu
Energielabel |
B
|
CO2 Uitstoot |
150 g/km |
Max. snelheid |
161 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Fiat Ducato Combinato L1H1 30 2.3 MultiJet 150 Start&Stop 2014
Koetswerk
Zitplaatsen |
9 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Leeg gewicht |
1.950 kg |
Laadvermogen |
1.050 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Tankinhoud |
90 liter |
Onderstel en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
11,0 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Interieur
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Fiat Ducato Combinato L1H1 30 2.3 MultiJet 150 Start&Stop