Deze grote Ducato onderscheidt zich als een stevige auto uitgerust met een 148 pk 2.3 liter MultiJet dieselmotor met turbo. Er is daarnaast gebruik gemaakt van een handgeschakelde versnellingsbak met 6 versnellingen. Af fabriek is deze vrij prijzige Italiaanse wagen helaas redelijk kaal uitgerust, met alleen ABS en een start-stopsysteem.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.287 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
148 pk (bij 3.600 toeren) |
|
109 kW |
Rijbereik & milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
234 g/km |
Max. snelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Fiat Ducato Combinato Panorama L1H1 30 2.3 MultiJet 150 Start&Stop 2014
Chassis
Max. Inzittenden |
9 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Lege massa |
2.215 kg |
Draagvermogen |
785 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Dieseltank |
90 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
11,0 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnen
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Fiat Ducato Combinato Panorama L1H1 30 2.3 MultiJet 150 Start&Stop