De kern van de Scudo Double Cab wordt gevormd door een flinke 128 pk 2-liter MultiJet turbo aangedreven diesel. Volgens de fabrikant, bereikt deze riante Italiaanse auto gemiddeld een verbruik van maar 1:14. Bij overmatig starten en stoppen neemt dit toe naar 1 op 12. Ondanks de turbocharger behaalt deze ruime 4-deurs dubb. Cabine in het gunstigste geval een geruime 1081 km zonder bij te hoeven tanken. De overbrenging geschiedt middels een handbak met 6 versnellingen. Daarbij beschikt deze wagen standaard over ABS en traction control.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
1.997 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
multijet |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
320 Nm (bij 2.000 toeren) |
Max. vermogen |
128 pk (bij 4.000 toeren) |
|
94 kW |
Actieradius en milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
183 g/km |
Max. snelheid |
170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
7,0 l/100 km |
Verbruik snelweg |
6,6 l/100 km |
Verbruik stad |
8,1 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1081 km
|
Gegevens over de Fiat Scudo Double Cab LH2 12 2.0 MultiJet 2012
Chassis
Zitplaatsen |
5 |
Lengte |
5,14 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
2,28 m |
Leeg gewicht |
1.734 kg |
Draagvermogen |
1.225 kg |
Max. toegestane massa |
2.959 kg |
Dieseltank |
80 liter |
Onderstel & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,12 m |
Draaicirkel |
12,6 m |
Banden |
215/60R16 |
Uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Soortgelijke auto's: