Dit model Transit Custom beschikt over een zeer soepele 2-liter turbodieselmotor. Men heeft daarnaast gebruik gemaakt van een handbak voorzien van 6 versnellingen. Ford heeft deze Amerikaanse 4-deurs bestelwagen jammer genoeg vrij karig uitgerust, met enkel stuurbekrachtiging, keyless entry, start-stopsysteem en centrale vergrendeling.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.000 cc (2.0 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.300 toeren) |
Max. vermogen |
105 pk (bij 3.500 toeren) |
|
77 kW |
Actieradius en zuinigheid
Energielabel |
C
|
CO2 Emissies |
161 g/km |
Max. snelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Ford Transit Custom L2H1 310 Ambiente Specificaties
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,34 m |
Breedte |
1,99 m |
Hoogte |
1,98 m |
Leeg gewicht |
1.800 kg |
Draagvermogen |
1.300 kg |
Max. toegestane massa |
3.100 kg |
Kofferbakinhoud |
6.830 liter |
Dieseltank |
80 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,30 m |
Draaicirkel |
12,8 m |
Velgen |
215/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Interieur
Middenarmsteun |
standaard |
Stuurwielbediening voor audio |
standaard |
Bluetooth |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Verwante bestelwagens: