Deze Duitse 4-deurs dubb. Cabine laat zich kennen als een flinke wagen met een 163 pk 2.1 liter V4 CDI turbodiesel. De 5-traps 5G-Tronic automaat zorgt daarbij voor een vlotte acceleratie. Ook beschikt de Sprinter Double Cab standaard over keyless entry, stuurbekrachtiging en elektrische ramen.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.143 cc (2.1 liter) |
Cilinders |
V4 |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
360 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
163 pk (bij 3.800 toeren) |
|
120 kW |
Actieradius en efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
225 g/km |
Max. snelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Mercedes-Benz Sprinter Double Cab WB1 216 CDI 2012
Koetswerk
Stoelen |
6 |
Lengte |
5,25 m |
Breedte |
1,99 m |
Hoogte |
2,44 m |
Lege massa |
2.025 kg |
Laadvermogen |
975 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferbakinhoud |
4.700 liter |
Tankinhoud |
75 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
5-traps 5G-Tronic automaat
|
Aandrijving |
achterwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,25 m |
Draaicirkel |
11,3 m |
Bandenmaat |
205/75R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Uiterlijk
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Auto's vergelijkbaar met de Mercedes-Benz Sprinter Double Cab WB1 216 CDI