Deze Vito Combi is voorzien van een zeer fatsoenlijke 2.1 liter V4 CDI turbo aangedreven diesel. De overbrenging verloopt via een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Verder beschikt deze prijzige auto van Mercedes-Benz standaard over ABS, keyless entry en traction control.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.143 cc (2.1 liter) |
Cilinders |
V4 |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
95 pk (bij 3.800 toeren) |
|
70 kW |
Prestaties en milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
198 g/km |
Topsnelheid |
158 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 110 CDI 2010
Chassis
Zitplaatsen |
7 |
Lengte |
5,24 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,90 m |
Leeg gewicht |
2.100 kg |
Draagvermogen |
950 kg |
Max. toegestane massa |
3.050 kg |
Kofferruimte |
4.000 liter |
Dieseltank |
75 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
achterwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,43 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Velgen |
205/65R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen in dezelfde klasse als de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 110 CDI