Deze vrij prijzige 4-deurs bus laat zich omschrijven als een heel vlotte wagen voorzien van een 95 pk 2.1 liter V4 CDI dieselmotor met turbocharger. De overbrenging geschiedt middels een handmatige versnellingsbak met 6 versnellingen. Af fabriek is de Vito Combi jammer genoeg voorzien van een vrij basale uitrusting, met louter keyless entry, mistlampen en traction control.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.143 cc (2.1 liter) |
Cilinders |
V4 |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
95 pk (bij 3.800 toeren) |
|
70 kW |
Cijfers en efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Emissies |
198 g/km |
Topsnelheid |
158 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Mercedes-Benz Vito Combi Kort 110 CDI 2010
Chassis
Max. Inzittenden |
7 |
Lengte |
4,76 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,90 m |
Ledig gewicht |
2.053 kg |
Laadvermogen |
997 kg |
Max. toegestane massa |
3.050 kg |
Kofferruimte |
3.000 liter |
Tankinhoud |
75 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
achterwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,20 m |
Draaicirkel |
11,8 m |
Banden |
205/65R16 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Andere bussen: