De essentie van deze wagen bestaat uit een krachtige 2.1 liter V4 CDI turbodieselmotor met 136 pk geproduceerd door Daimler. De 5-traps 5G-Tronic automaat zorgt ervoor dat deze auto veiliger in het dagelijks gebruik is. Daarbij heeft deze auto standaard keyless entry en traction control.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.143 cc (2.1 liter) |
Cilinders |
V4 |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
136 pk (bij 3.800 toeren) |
|
100 kW |
Prestaties en efficiëntie
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
211 g/km |
Topsnelheid |
176 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 113 CDI 2010
Chassis
Max. Inzittenden |
7 |
Lengte |
5,24 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,90 m |
Lege massa |
2.125 kg |
Draagvermogen |
925 kg |
Max. toegestane massa |
3.050 kg |
Laadruimte |
4.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
75 liter |
Onderstel & transmissie
Versnellingsbak |
5-traps 5G-Tronic automaat
|
Aandrijving |
achterwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,43 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Banden |
205/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 113 CDI