Onder de motorkap van deze auto treft men een sterke 136 pk 2.1 liter V4 CDI turbodieselmotor uit de fabriek van Daimler. De 5-traps 5G-Tronic automaat maakt dat deze auto makkelijker te besturen is. Af fabriek is deze wagen jammer genoeg voorzien van een vrij karige uitrusting, met slechts stuurbekrachtiging en elektrische spiegels.
Algemene specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.143 cc (2.1 liter) |
Cilinders |
V4 |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.400 toeren) |
Max. vermogen |
136 pk (bij 3.800 toeren) |
|
100 kW |
Bereik en milieu
Energielabel |
G
|
CO2 Uitstoot |
232 g/km |
Max. snelheid |
176 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 113 CDI 4x4 2010
Koetswerk
Stoelen |
7 |
Lengte |
5,24 m |
Breedte |
1,90 m |
Hoogte |
1,97 m |
Ledig gewicht |
2.203 kg |
Draagvermogen |
847 kg |
Max. toegestane massa |
3.050 kg |
Kofferbak |
4.000 liter |
Dieseltank |
75 liter |
Wegligging en aandrijving
Versnellingsbak |
5-traps 5G-Tronic automaat
|
Aandrijving |
vierwielaandrijving (4Matic) |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,43 m |
Draaicirkel |
12,5 m |
Velgmaat |
205/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Traction control (ASR) |
standaard |
Sperdifferentieel |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Mistlampen |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Mercedes-Benz Vito Combi Extra Lang 113 CDI 4x4