De basis van deze auto wordt gevormd door de krachtige 125 pk 2.3 liter dCi turbodieselmotor. De 6-traps semi-automaat zorgt ervoor dat deze auto makkelijker te besturen is. Standaard is deze wagen helaas voorzien van een vrij sobere uitrusting, met alleen centrale vergrendeling en elektrische ramen.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
125 pk (bij 3.500 toeren) |
|
92 kW |
Rijbereik en zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Uitstoot |
195 g/km |
Topsnelheid |
143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD 2.3 dCi 125 2011
Chassis
Stoelen |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Ledig gewicht |
1.962 kg |
Draagvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Kofferbakinhoud |
2.800 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel & transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Uitrusting & opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen in dezelfde klasse als de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD 2.3 dCi 125