De Master Combi onderscheidt zich als een vrij zuinige auto voorzien van een 125 pk 2.3 liter dCi dieselmotor met turbo. De 6-traps semi-automaat maakt dat deze auto veiliger in het dagelijks gebruik is. Renault heeft deze wagen helaas vrij basaal uitgerust, met alleen ABS, keyless entry en stuurbekrachtiging.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
125 pk (bij 3.500 toeren) |
|
92 kW |
Bereik & milieu
Energielabel |
B
|
CO2 Uitstoot |
199 g/km |
Topsnelheid |
143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Renault Master Combi L2H2 T35 FWD 2.3 dCi 125 2011
Chassis
Zitplaatsen |
9 |
Lengte |
5,55 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Ledig gewicht |
2.059 kg |
Draagvermogen |
1.441 kg |
Max. toegestane massa |
3.500 kg |
Kofferruimte |
4.700 liter |
Dieseltank |
80 liter |
Wegligging & transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,68 m |
Draaicirkel |
13,6 m |
Maat banden |
225/65R16 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Renault Master Combi L2H2 T35 FWD 2.3 dCi 125