Deze riante Master kenmerkt zich als een vrij efficiënte auto met een 170 pk 2.3 liter dCi turbodieselmotor. Men heeft bovendien gebruik gemaakt van een handbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is deze wagen jammer genoeg vrij karig uitgerust, met alleen traction control en ABS.
Specificaties per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
380 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
170 pk (bij 3.500 toeren) |
|
125 kW |
Rijbereik & energie
Energielabel |
B
|
CO2 Emissies |
165 g/km |
Topsnelheid |
Onbekend |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD Energy dCi 170 TT 2015
Koetswerk
Max. Inzittenden |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Leeg gewicht |
1.962 kg |
Draagvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Laadruimte |
2.800 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Maat velgen |
215/65R16 |
Standaard uitrusting en opties
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Bandenspanningsensor |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Start-stopsysteem |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Andere bussen: