Deze auto is onder de motorkap uitgerust met een sterke 2.3 liter dCi turbodiesel. De 6-traps semi-automaat zorgt daarnaast voor een geleidelijke overbrenging van de kracht op de wielen. Standaard is deze wagen helaas voorzien van een vrij sobere uitrusting, met louter elektrische ramen, ABS en traction control.
Specificaties per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
125 pk (bij 3.500 toeren) |
|
92 kW |
Prestaties en zuinigheid
Energielabel |
C
|
CO2 Emissies |
180 g/km |
Max. snelheid |
143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD dCi 125 2015
Body
Zitplaatsen |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Ledig gewicht |
1.962 kg |
Laadvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Kofferruimte |
2.800 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Wegligging en versnellingsbak
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Bandenspanningsensor |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Vergelijkbare bussen: