Dit model Master kenmerkt zich door een flinke 125 pk 2.3 liter dCi turbo aangedreven diesel. De 6-traps semi-automaat zorgt daarnaast voor een geleidelijke overbrenging van de kracht op de wielen. Standaard is deze auto jammer genoeg voorzien van een vrij basale uitrusting, met slechts centrale vergrendeling, mooie lederen bekleding en ABS.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
310 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
125 pk (bij 3.500 toeren) |
|
92 kW |
Actieradius en milieu
Energielabel |
E
|
CO2 Uitstoot |
210 g/km |
Topsnelheid |
143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Master L1H2 T33 FWD dCi 125 2014
Koetswerk
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,50 m |
Ledig gewicht |
1.839 kg |
Draagvermogen |
1.461 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Laadruimte |
9.000 liter |
Dieseltank |
80 liter |
Wegligging & transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Maat velgen |
215/65R16 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Exterieur
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Master L1H2 T33 FWD dCi 125