Deze zeer grote Master onderscheidt zich als een flinke wagen uitgerust met een 145 pk 2.3 liter dCi turbodieselmotor. De 6-traps semi-automaat zorgt daarbij voor een soepele acceleratie. Ook is de Master standaard uitgerust met elektrische ramen, keyless entry, ABS en stuurbekrachtiging.
Technische gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Actieradius en efficiëntie
Energielabel |
E
|
CO2 Uitstoot |
214 g/km |
Max. snelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 150 2014
Body
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Leeg gewicht |
1.806 kg |
Laadvermogen |
994 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Kofferbakinhoud |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens zoals de Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 150