De basis van deze auto bestaat uit een heel soepele 110 pk 2.2 liter HDi dieselmotor met turbocharger van Citroën. De overbrenging geschiedt middels een handmatige versnellingsbak met 6 versnellingen. Af fabriek is deze riante 4-deurs bestelwagen helaas voorzien van een vrij sobere uitrusting, met louter ABS en stuurbekrachtiging.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers & milieu
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
199 g/km |
Topsnelheid |
140 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Citroën Jumper 30 L2H1 HDi 110 2014
Body
Max. Inzittenden |
3 |
Lengte |
5,41 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Ledig gewicht |
1.860 kg |
Laadvermogen |
1.140 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Kofferruimte |
10.000 liter |
Tankinhoud |
90 liter |
Wegligging en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,45 m |
Draaicirkel |
12,9 m |
Velgmaat |
215/70R15 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheidssystemen
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens in dezelfde klasse als de Citroën Jumper 30 L2H1 HDi 110