Deze zeer forse Franse auto laat zich onderscheiden door een bijzonder economische 2.2 liter HDi turbodiesel. Er is bovendien gebruik gemaakt van een handmatige versnellingsbak met 6 versnellingen. Citroën heeft de Jumper jammer genoeg redelijk basaal uitgerust, met alleen keyless entry, centrale vergrendeling en stuurbekrachtiging.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
250 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers & efficiëntie
Energielabel |
A
|
CO2 Uitstoot |
199 g/km |
Topsnelheid |
135 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Citroën Jumper 33 L3H2 HDi 110 2014
Chassis
Stoelen |
3 |
Lengte |
6,00 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,52 m |
Ledig gewicht |
1.935 kg |
Laadvermogen |
1.365 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Kofferruimte |
13.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Onderstel en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
4,04 m |
Draaicirkel |
14,1 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Extra's
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens verwant aan de Citroën Jumper 33 L3H2 HDi 110