Deze wagen onderscheidt zich door de heel sterke 2.2 liter HDi turbo aangedreven diesel met 150 pk van Peugeot. Er is daarnaast de keus gemaakt voor een handbak met 6 versnellingen. Standaard is deze erg grote Franse auto jammer genoeg redelijk basaal uitgerust, met slechts elektrische ramen, stuurbekrachtiging, traction control en ABS.
Technische specificaties
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 3.500 toeren) |
|
110 kW |
Bereik & efficiëntie
Energielabel |
D
|
CO2 Uitstoot |
180 g/km |
Topsnelheid |
160 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Informatie over de Peugeot Boxer L1H1 330 HDi 150 XR 2014
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
4,96 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,25 m |
Lege massa |
1.835 kg |
Draagvermogen |
1.165 kg |
Max. toegestane massa |
3.000 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
90 liter |
Wegligging & transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,00 m |
Draaicirkel |
10,8 m |
Maat banden |
215/70R15 |
Opties en standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Vergelijkbare bestelwagens: