Onder de motorkap van deze wagen bevindt zich een vrij zuinige 150 pk 2.2 liter HDi turbodiesel van Peugeot. Wanneer men de specificaties mag geloven behaalt de Boxer gemiddeld 1:12. De Boxer rijdt een flinke 1008 km zonder bij te hoeven tanken. De overbrenging geschiedt middels een handbak voorzien van 6 versnellingen. Af fabriek is deze auto jammer genoeg vrij basaal uitgerust, met alleen elektrische ramen en ABS.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.198 cc (2.2 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.750 toeren) |
Max. vermogen |
150 pk (bij 3.500 toeren) |
|
110 kW |
Cijfers en zuinigheid
Energielabel |
B
|
CO2 Uitstoot |
229 g/km |
Max. snelheid |
155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
8,5 l/100 km |
Verbruik snelweg |
7,5 l/100 km |
Verbruik stad |
10,7 l/100 km |
Geschatte actieradius
(NEDC)
|
1008 km
|
Peugeot Boxer L3H3 435 HDi 150 Specificaties
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
6,00 m |
Breedte |
2,05 m |
Hoogte |
2,76 m |
Massa rijklaar |
2.102 kg |
Draagvermogen |
1.398 kg |
Max. toegestane massa |
3.500 kg |
Kofferbakinhoud |
15.000 liter |
Dieseltank |
90 liter |
Onderstel & transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
4,04 m |
Draaicirkel |
14,1 m |
Velgen |
225/75R16 |
Standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Remassistent |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lendensteun |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Soortgelijke bestelwagens: