De basis van deze ruime 4-deurs bus bestaat uit de flinke 2.3 liter dCi dieselmotor met turbo van Renault. De 6-traps semi-automaat zorgt daarbij voor een soepele overbrenging van de kracht op de wielen. Daarnaast heeft deze prijzige Franse auto standaard centrale vergrendeling en elektrische ramen.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
350 Nm (bij 1.500 toeren) |
Max. vermogen |
145 pk (bij 3.500 toeren) |
|
107 kW |
Rijbereik en energie
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
194 g/km |
Topsnelheid |
154 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Meer over de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD dCi 150 2015
Koetswerk
Zitplaatsen |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Leeg gewicht |
1.962 kg |
Laadvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Kofferruimte |
2.800 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Onderstel & versnellingsbak
Versnellingsbak |
6-traps semi-automaat
|
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Opties & standaard uitrusting
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Bandenspanningsensor |
standaard |
Comfort
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Vergelijkbare bussen: