Deze Master Combi is voorzien van een vrij solide 2.3 liter dCi turbodiesel. De overbrenging geschiedt middels een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Tevens beschikt deze vrij prijzige Renault Master Combi standaard over centrale vergrendeling, keyless entry en elektrische spiegels.
Algemeen
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
285 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Actieradius & zuinigheid
Energielabel |
C
|
CO2 Uitstoot |
178 g/km |
Topsnelheid |
134 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD Energy dCi 110 2015
Koetswerk
Max. Inzittenden |
9 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Lege massa |
1.962 kg |
Laadvermogen |
1.018 kg |
Max. toegestane massa |
2.980 kg |
Kofferbak |
2.800 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Onderstel & aandrijving
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Maat banden |
215/65R16 |
Uitrusting & opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Bandenspanningsensor |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Buitenkant
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bussen vergelijkbaar met de Renault Master Combi L1H1 T28 FWD Energy dCi 110