De essentie van deze omvangrijke Franse wagen bestaat uit een zeer fatsoenlijke 2.3 liter dCi turbodiesel van Renault. De overbrenging verloopt via een handbak met 6 versnellingen. Daarbij is deze Franse 4-deurs bestelwagen standaard uitgerust met ABS en mooie lederen bekleding.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
290 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers en zuinigheid
Energielabel |
D
|
CO2 Emissies |
201 g/km |
Topsnelheid |
134 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 110 Onderdelen
Chassis
Zitplaatsen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Lege massa |
1.833 kg |
Draagvermogen |
967 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Wegligging & versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Velgmaat |
215/65R16 |
Uitrusting en opties
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Interieur
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens zoals de Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 110