De basis van deze Franse 4-deurs bestelwagen wordt gevormd door een vrij rappe 2.3 liter dCi turbodiesel. De overbrenging verloopt via een handmatige versnellingsbak met 6 versnellingen. Af fabriek is deze riante Franse auto helaas voorzien van een vrij sobere uitrusting, met enkel mooie lederen bekleding, stuurbekrachtiging, keyless entry en centrale vergrendeling.
Gegevens per onderdeel
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
285 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers & zuinigheid
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
207 g/km |
Max. snelheid |
134 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Gegevens over de Renault Master L1H1 T33 FWD dCi 110 2014
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Leeg gewicht |
1.811 kg |
Laadvermogen |
1.489 kg |
Max. toegestane massa |
3.300 kg |
Kofferruimte |
8.000 liter |
Brandstoftank inhoud |
80 liter |
Wegligging en transmissie
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Banden |
215/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Elektronica
Centrale vergrendeling |
standaard |
Keyless entry |
standaard |
Elektrische ramen |
standaard |
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnenkant
Lederen bekleding |
standaard |
Middenarmsteun |
standaard |
Boordcomputer |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens vergelijkbaar met de Renault Master L1H1 T33 FWD dCi 110