Dit model Master kenmerkt zich door een zeer robuuste 2.3 liter dCi turbo aangedreven diesel. Men heeft daarnaast de keus gemaakt voor een handgeschakelde versnellingsbak voorzien van 6 versnellingen. Daarnaast is deze betaalbare wagen van Renault standaard uitgerust met stuurbekrachtiging, elektrische spiegels, ABS en traction control.
Algemene gegevens
Turbodiesel
Cilinderinhoud |
2.298 cc (2.3 liter) |
Cilinders |
4 in lijn |
Kleppen |
16V DOHC |
Turbo |
turbo met intercooler |
Inspuiting |
common rail |
Roetfilter |
ja
|
Max. koppel |
285 Nm (bij 1.250 toeren) |
Max. vermogen |
110 pk (bij 3.500 toeren) |
|
81 kW |
Cijfers en milieu
Energielabel |
E
|
CO2 Emissies |
207 g/km |
Topsnelheid |
134 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h |
Onbekend |
Gemiddeld verbruik |
Onbekend |
Verbruik snelweg |
Onbekend |
Verbruik stad |
Onbekend |
Details over de Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 110 Générique 2014
Koetswerk
Stoelen |
3 |
Lengte |
5,05 m |
Breedte |
2,07 m |
Hoogte |
2,31 m |
Lege massa |
1.806 kg |
Draagvermogen |
994 kg |
Max. toegestane massa |
2.800 kg |
Laadruimte |
8.000 liter |
Tankinhoud |
80 liter |
Wegligging en versnellingsbak
Versnellingsbak |
handgeschakeld
|
Versnellingen |
6 |
Aandrijving |
voorwielaandrijving |
Remmen voor & achter |
remschijven |
Wielbasis |
3,18 m |
Draaicirkel |
12,0 m |
Velgen |
215/65R16 |
Standaard aanwezig
Veiligheid
ABS |
standaard |
Stabiliteitsregeling (ESP) |
standaard |
Traction control (TCS) |
standaard |
Airbag (bestuurder) |
standaard |
Hill-start assist |
standaard |
Extra's
Stuurbekrachtiging |
standaard |
Binnen
Lederen bekleding |
standaard |
Uiterlijk
Elektrisch verstelbare spiegels |
standaard |
Knipperlicht in buitenspiegels |
standaard |
Bestelwagens in dezelfde klasse als de Renault Master L1H1 T28 FWD dCi 110 Générique